Altså ..

Altså jag tänkte prova börja blogga igen, nu när jag har en mer än fungerande kamera så kanske det blir lite roligare^^

Idag fick jag veta att jag hade fått VG+ på Svenska Nationella provet (läsförståelsen) och MVG på uppsatsen! Är dock inte helt nöjd med läsförståelsen, men jag tror inte det kommer sänka mig :)

Idag när jag var i skolan smsar mamma mig och skriver att hon ska fika med en gammal jobbarkompis och att jag väll kan gå till biblioteket så hämtar hon mig när hon är klar. Jag svarar snabbt okej, men sen kommer jag på att jag också vill ha fika x) Fick det också, åt nån maräng bakelse. Jag tryckte den var god :)


Tycket den här bilden är så söt, det är en albino mellerudskaninunge, leveransklar om 4 veckor tror jag :)
www.mellis.n.nu (mammas hemsida, bra att titta på om du vill veta mer om mellerudskaniner eller kanske köpa en)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0